JAKIE TEMPERATURY W PRACY?

Jakie temperatury powinny być zapewnione pracownikom podczas wykonywania przez nich pracy zawodowej? Zarówno wysokie temperatury jak i te niskie niosą ze sobą szereg wymagań związanych z zapewnieniem właściwej przestrzeni pracy i doposażenia stanowisk np. w wodę pitną. Czy wiesz jakie konsekwencje niosą ze sobą temperatury w których wykonywana jest praca? Jeśli nie – zapraszam do konsultacji.

W pomieszczeniach pracy należy zapewnić temperaturę odpowiednią do rodzaju wykonywanej pracy (do metod pracy i wysiłku fizycznego nie zbędnego do jej wykonania), nie niższą jednak niż 14°C, chyba że względy technologiczne na to nie pozwalają (np. praca w chłodniach). W pomieszczeniach pracy, w których jest wykonywana lekka praca fizyczna oraz w pomieszczeniach biurowych, temperatura nie może być niż sza niż 18°C.

A jak wygląda kwestia wysokich temperatur? Jeśli masz wątpliwości - zapraszam do lektury i konsultacji.

Temperatury w pracy - obowiązki i wskazania

EKSPERT Daniel Kaparuk
ul. Skalmierzycka 10, Kalisz
tel. 513-513-567

Galeria zdjęć